• درخواست دمو

    نام(*)
    Invalid Input

    نام خانوادگی(*)
    Invalid Input

    نام سازمان(*)
    Invalid Input

    جایگاه سازمانی
    Invalid Input

    استان(*)
    لطفا استان را انتخاب نمایید

    شهر(*)
    لطفا استان را انتخاب نمایید

    تلفن ثابت(*)
    Invalid Input

    Invalid Input

    تلفن همراه
    Invalid Input

    آدرس ایمیل
    Invalid Input

    Invalid Input

پشتیبانی تلفنی

خدمات پشتیبانی تلفني برید، راهكاري براي ايجاد يك ارتباط مستقيم، دائمي و سريع با مشتريان است.

  • استفاده زیرساخت تلفنی پیشرفته VOIP
  • ثبت خودکار کلیه تماس های تلفنی در پروفایل مشتری
  • قابلیت پیگیری تماس های تلفنی از طریق پرتال مشتریان
  • ضبط مکالمات کلیه تماس های تلفنی
پرتال مشتریان

افزايش سرعت در ارائه خدمات، دسترسي سهل و آسان به خدمات، توان پاسخگويي به تعداد زیاد مشتريان در يك زمان و ايجاد بستر مناسب تعامل دوسويه با مشتريان از مزاياي استفاده از پرتال مشتریان برید است.

  • ثبت مسائل، مشکلات و درخواست ها و پاسخگویی سریع به آن با قابلیت پیگیری و رهگیری
  • سیستم پیام رسانی و اطلاع رساني های ویژه به راهبران سیستم
  • دريافت ابزارهای جانبی، فايلهاي مورد نياز، مستندات و راهنماهای راهبری و کاربری
  • امکان بررسی، رهگیری و گزارش گیری از موردها و درخواست های اعلام شده به شرکت
خدمات پشتیبانی ۷*۲۴

با ارائه خدمات لازم به صورت بيست و چهار ساعته و در تمامي روزهاي هفته، افزايش ضريب امنيت و اطمينان خاطر را براي مشترياني كه حساسيت بالائي نسبت به فرآيندهاي كاري و اطلاعات در سازمان خود دارند فراهم مي‌نمايیم.

نگارش های جدید محصول

نگارش جدید سیستم با هدف افزایش قابلیت های سیستم و یا رفع خطاهای احتمالی سیستم به صورت منظم ارائه می گردد. پس از نصب نگارش جديد سيستم، کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت تا راه اندازی نهایی و پایداری این نگارش ها در کنار مشتری خواهند بود.

رفع اختلال اضطراری حضوری

در صورت عدم دسترسي به سرويس خدمات راه دور و يا بمنظور افزايش كيفيت و دقت خدمات در رفع مسائل و مشكلات كاربران، كارشناسان شركت در كمترين زمان ممكن ضمن حضور در سايت مشتري اقدام به بررسي و رفع اختلال سیستم مي‌‌نمايند.

کارشناس مقیم

پياده‌سازي محصولات مختلف نرم‌افزاري در سازمانها نيازمند تيم‌هاي مختلف تخصصي مي باشد. به همین دلیل ما آمادگی این را داریم تا با استقرار واحد های تخصصی فنی مقیم در سازمان مشتری فرآیند پیاده سازی، نگهداری و راهبری سیستم را برای آنها تسهیل نماییم.

  • تيم هاي پشتيباني، راه اندازي، استقرار و راهبري محصولات مختلف بريد.
  • تيم هاي پشتيباني فني و نگهداري شبكه، سيستم عامل، بانك اطلاعاتي، سخت افزار و...
  • تيم هاي مختلف اجرايي جهت ورود اطلاعات در محصولات مختلف بريد جهت تسريع در راه اندازي سيستم
مستندات آموزشی و دانلودها
گارانتی محصول

شرکت دانش بنیان

بیش از ۱۲۰۰ مرکز نصب در سراسر کشور

بیش از صدها هزار کاربر در سطح کشور

۲۰ سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات

رتبه یک شورای عالی انفورماتیک