پرتال مشتریان

افزایش سرعت در ارائه خدمات، دسترسی سهل و آسان به خدمات، توان پاسخگویی به تعداد زیاد مشتریان در یک زمان و ایجاد بستر مناسب تعامل دوسویه با مشتریان از مزایای استفاده از پرتال مشتریان برید است.

  • ثبت مسائل، مشکلات و درخواست ها و پاسخگویی سریع به آن با قابلیت پیگیری و رهگیری
  • سیستم پیام رسانی و اطلاع رسانی های ویژه به راهبران سیستم
  • دریافت ابزارهای جانبی، فایلهای مورد نیاز، مستندات و راهنماهای راهبری و کاربری
  • امکان بررسی، رهگیری و گزارش گیری از موردها و درخواست های اعلام شده به شرکت

نرم افزار برید من

یکی از مهمترین ماموریت های ما در سال های فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزارهای سازمانی، ارائه خدماتی با کیفیت است که بتواند رضایت و وفاداری مشتریانمان را تضمین نماید. یکی از افتخارات ما پیشرو بودن در ارائه بهترین خدمات استقرار و پشتیبانی بوده است.

نرم افزار “برید من” با اهداف ذیل توسط برید سامانه نوین برنامه ریزی و تولید شده است:

  • بهبود و تسریع ارتباط مشتریان با برید سامانه نوین
  • ارائه خدمات سریع تر و سفارشی به مشتریان
  • دریافت بدون واسطه نیازمندی های مشتریان توسط واحد بازاریابی و صدای مشتری
پشتیبانی برید سامانه نوین

ویژگی های نرم افزار “برید من”

  • ثبت مورد از طریق نرم افزار موبایل توسط راهبر سیستم
  • ثبت، پیگیری و مشاهده پاسخ موردهای ثبت شده
  • مشاهده اطلاعات کاربری سازمان
  • فیلتر کردن لیست موارد بر اساس موضوع و نوع مورد
دانلود برید من از سایت برید سامانه نوین

خدمات نرم افزاری و سفارشی سازی

نگارش جدید سیستم با هدف افزایش قابلیت های سیستم و یا رفع خطاهای احتمالی سیستم به صورت منظم ارائه می گردد. پس از نصب نگارش جدید سیستم، کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت تا راه اندازی نهایی و پایداری این نگارش ها در کنار مشتری خواهند بود.

پشتیبانی تلفنی

خدمات پشتیبانی تلفنی برید، راهکاری برای ایجاد یک ارتباط مستقیم، دائمی و سریع با مشتریان است.

  • استفاده زیرساخت تلفنی پیشرفته VOIP
  • ثبت خودکار کلیه تماس های تلفنی در پروفایل مشتری
  • قابلیت پیگیری تماس های تلفنی از طریق پرتال مشتریان
  • ضبط مکالمات کلیه تماس های تلفنی

خدمات پشتیبانی ۷*۲۴

با ارائه خدمات لازم به صورت بیست و چهار ساعته و در تمامی روزهای هفته، افزایش ضریب امنیت و اطمینان خاطر را برای مشتریانی که حساسیت بالائی نسبت به فرآیندهای کاری و اطلاعات در سازمان خود دارند فراهم می‌نماییم.

رفع اختلال اضطراری حضوری

در صورت عدم دسترسی به سرویس خدمات راه دور و یا بمنظور افزایش کیفیت و دقت خدمات در رفع مسائل و مشکلات کاربران، کارشناسان شرکت در کمترین زمان ممکن ضمن حضور در سایت مشتری اقدام به بررسی و رفع اختلال سیستم می‌‌نمایند.

کارشناس مقیم

پیاده‌سازی محصولات مختلف نرم‌افزاری در سازمانها نیازمند تیم‌های مختلف تخصصی می باشد. به همین دلیل ما آمادگی این را داریم تا با استقرار واحد های تخصصی فنی مقیم در سازمان مشتری فرآیند پیاده سازی، نگهداری و راهبری سیستم را برای آنها تسهیل نماییم.

  • تیم های پشتیبانی، راه اندازی، استقرار و راهبری محصولات مختلف برید.
  • تیم های پشتیبانی فنی و نگهداری شبکه، سیستم عامل، بانک اطلاعاتی، سخت افزار و…
  • تیم های مختلف اجرایی جهت ورود اطلاعات در محصولات مختلف برید جهت تسریع در راه اندازی سیستم